luni, 17 mai 2010

Campionatul National de Copii 1 si Copii 2, zona Bucuresti, 15-16 mai

La aceasta adresa web http://mateisport.webs.com/apps/photos/album?albumid=9043031 pot fi vizualizate fotografiile realizate la Campionatul National de Copii 2, Bucuresti.

http://mateisport.webs.com/apps/photos/album?albumid=9043031

Este primul pas in cadrul procesului de modernizare! :)

Toate informatiile de pe blogul actual inclusiv datele de contact raman deocamdata valabile.

30 de comentarii:

  1. la ce ora postezi pozele ;)) ca vreau sa ...ma vad ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. campion national19 mai 2010 la 11:07

    la ce ora se posteaza pozele?

    RăspundețiȘtergere
  3. hai bai frate cand se publica pozele ????????????

    RăspundețiȘtergere
  4. Va rog sa aveti rabdare! Am avut si alte treburi zilele astea. Nu fac poze doar la atletism! Acum lucrez la ele si sper sa fie puse pana la 22-23 in seara asta.
    @anonim: ma platesti cumva sa le pun repede si eu ma misc greu, sau cum vine treaba?

    RăspundețiȘtergere
  5. hei am jcat si eu la luceafarul steaua si vreau sa stiu dak se poate cand apar pozele

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut Anonim! Pozele pe care vi le-am facut azi la meciul Steaua-Proluceafarul vor fi publicate cel mai tarziu duminica. Pozele de ieri de la Steaua-Cautis vor fi puse cel tarziu vineri.

    RăspundețiȘtergere
  7. astapt pozelel de la zone...cand le puneti:D??

    RăspundețiȘtergere
  8. @anonim: au mai intrebat acelasi lucru 3 persoane mai sus! Sper pana deseara.

    RăspundețiȘtergere
  9. campion national19 mai 2010 la 18:55

    matei daca pozi afiseaza prima data pozele de la copii 1 si dupa aceea de la copii 2..te rog euu mult

    RăspundețiȘtergere
  10. campion national19 mai 2010 la 18:57

    adika pe cele de sambata afiseazale primele

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu am cum, le procesez in ordine inversa pt. a aparea in ordinea fireasca mai apoi cand te uiti la ele. Deci intai vor fi postate cele de la C2 de pe 16 mai.

    RăspundețiȘtergere
  12. ok.:)) ea azi la scl astepta...credeam ca vor fi postate pana acum dar astept :)) stiu ca e greu....adica imi imaginez.

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc pentru poze Matei :d. Am fost pe faza cand m`ai fotografiat . Raman datoare >:D<

    RăspundețiȘtergere
  14. Mara, eu va aranjez fiecare poza in parte (sute, mii, cate sunt), nu e ca si cum le-as scoate din camera si cu un click sunt pe net (cum poate fac altii).

    In plus cine a folosit blogger (blogspot) stie ca e inuman procesul de upload al fotografiilor: una cate una. Da, chiar asa e, in loc sa selectezi tot directorul unde ai pozele si sa se incarce ele automat, trebuie sa stai sa le selectezi una cate una, in grupuri de maxim 5, astepti sa se incarce cele 5, apoi reiei procesul de la capat. In traducere dureaza 3-4 ore numai sa pun pozele pe net! :|

    Din fericire in curand voi avea un site adevarat, iar procesul va fi mult simplificat, cel putin din momentul in care pozele sunt photoshopate.

    RăspundețiȘtergere
  15. campion national19 mai 2010 la 21:08

    dar ce ati vrut sa spuneti prin ,,Din fericire in curand voi avea un site adevarat,,???

    RăspundețiȘtergere
  16. Exact ce se intelege: asta e mai mult un blog, unde pui 5-10 poze, eventual scrii ceva si oamenii lasa comentarii daca vor. Voi face un site care va arata altfel si care imi va usura mie munca, asta e scopul principal.
    Cat de curand. ;)

    RăspundețiȘtergere
  17. cand vor fi puse pozele de la zona 16 mai c2 la atletism?va rog cat mai repede

    RăspundețiȘtergere
  18. poze c2 zona 16 mai bucuresti astept de la 21:00 vreau cat mai repede

    RăspundețiȘtergere
  19. am participat la concursul de zona din bucuresti la atletism c2 si vreau sa vad pozele
    cand vor fi puse?

    RăspundețiȘtergere
  20. @cris: eu zic sa nu te grabesti, ca graba strica treaba. Cand vor fi puse, le vei vedea!

    RăspundețiȘtergere
  21. ok ...am inteles :)
    te inteleg...e greu sa le faci acum am inteles si eu cum este cu blogul:)
    si am inteles ca de greu este.....spor la munca...cred ca e foarte foarte obositorrr...

    RăspundețiȘtergere
  22. ok :) acum am inteles cat de greu este...si obositorrr....am inteles si cum sta treaba cu blogul...o sa fie mai bine cand o sa pui pozele pe un site...se vor incarca mai repede..cum spui si tu....si...spor la munca...acum am inteles cat de greu poate fi.

    RăspundețiȘtergere
  23. vreau sa ma uit la poze ca mama a spus ca o sa ini faca print :X:X::)) si abia astept sa le vad....dar nu te grabi daca e asa de greu...fa treaba cum trebuie ;) nu murim pana maine sau poimaine daca nu vedem pozele.

    RăspundețiȘtergere
  24. cris...tu la ce ai participat?
    atletism?

    RăspundețiȘtergere
  25. cand puneti pozele de la luceafarul-steaua?

    RăspundețiȘtergere
  26. CAMPION NATIONAL20 mai 2010 la 09:00

    pozele de la c1 cand vor fi puse? :D

    RăspundețiȘtergere
  27. si in legatura cu bara aceea de pe mijlocul pozei...nu ati putea sa o puneti intrun colt ca nu ni se vede fatza

    RăspundețiȘtergere
  28. @Anonim1: Fotografiile de la Proluceafarul-Steaua vor fi puse cel tarziu duminica. Poti verifica de maine seara (vineri), in functie de cum le termin pe cele de la atletism si cele de la Steaua-Cautis, sunt sanse bune sa le pot pune de maine.

    @CAMPION NATIONAL: fotografiile de la C1 vor fi puse azi, estimez cel tarziu la 7 seara.

    @Anonim2: te costa 4 lei sa ai poza digitala MAAARE (mai mare decat rezolutia monitorului tau, garantez), fara bara de pe mijloc, editata profesional, tocmai buna de pus la avatar pe mess, Facebook, etc. Eu zic ca merita!

    RăspundețiȘtergere